SeverusSnape Mavsnz06 3785g doğmuştu, hastaneden çıktığımızda 3495g’dı. 1 aylık kontrolünde 5220g çıkmış.
Esess Mavsnz06 3400 doğdu hastaneden çıktığımızda 3100 idi kilosu . 1 aylık olduk ve kilosu 4200 şu anda . Doktorumuz çok iyi kilo aldığını söyledi. Günde bir kere mama bazen çok aç olduğunu düşünürsem veriyorum
Duygu01 Mavsnz06 sadece anne sütüydğ her saat emzirdim sarılık sınırdaydı. Doktorum her saat başı emzir dedi
SeverusSnape mutlukalp21 beklenenden daha fazla kilo verdiği için meme+mama olarak devam etmiştik :) Sütün kalitesini artırmak ve sütü çoğaltmak için bol bol emzirme, bol su ve özellikle siyah üzüm hoşafı öneririm. Bayağı işe yaramıştı.☺️
mutlukalp21 SeverusSnape birazda bünye meselesi benim sütüm çok baya da yağlı sapsarı ama kızım standart kiloda kilo alımı tablonun hep ortasında ideal kilo olarak çıkıyor 😇
Duygu01 Pol34 sallamıyorum düzgün konuşun size kağıdını çeker atarım inandırmak zorunda değilim sizin sütünüz fayda etmediyse napabilirm
MotherOfAlmila Mavsnz06 Ayda 1 kilo fazlasi zarar bebege.. Sonra diyetle ugrasmamak adina.. Biz 2,5 aylik olduk. 2. Ay kontrolumuz de 5 kilo olduk.. ki ona bile fazla dediler.. 3 kiloyduk cunku vucuttaki su gittiginde ilk dogdugunda.
Esess Mavsnz06 iki ölçek mama hazırlıyorum önden anne sütünü verdiğim için genelde 30-40 ml ancak içiyor. Ama bazen nadir de olsa 60 içtiği oluyor. Genelde bu durumu gece yaşıyorum sanırım yorgunluktan sütüm olmuyor o saatlerde dolayısıyla bebeğimde acıkıyor ve durmuyor .
Esess Mavsnz06 hatta doktorumuz kilo alımını çok güzel bulduğu için 3 saate 1 doyur karnını artık 2 saatte 1 Bebeğin uykusunu bölmeyelim artık dedi.