Mavsnz06 bebeğim 15 aylık. Doğduğundan beri var. Ara ara azalyordu. Kendi çocuk doktorumuz zeytinyağı surmemizi önermişti. Ama her seferinde suremiyorduk. Bazen kafasını yikatirken çok ağlıyordu. Geçen ay cildiyeye gittik. Mustelanin köpük şampuanini önerdi. Banyodan bir saat önce hakiki zeytinyağı ya da badem yağı vs sürün. Banyoda şampuanı sıkın tarayın sonra durulayın dedi