Hazal11 Kızlar en son hipp aldım mama ama sanki doymuyor bebeğim bununla 17 günlük smilac almayı düşünüyorum şimdi nolur yardımcı olun aptamil kullandık ilk kabız yaptı oda kötü 🥺🥺
Deletedmom27337 Hazal11 doğduğundan beri SMA kullanıyorum baya kilo aldı şükür. Kabızlık sorunumuz falan da olmadı
Ikrazumra19 Hazal11 2 cocugumada aptamil kullandim hala kullaniyorum bir iki damla zeytib yagi damlatirsaniz kabizlik olmaz ama henuz doydugunuda pek anlamaz aranmasi normal aslinda
bozobeydrk Hazal11 aslında o henüz doymadığını bilmiyordur. Kilo takibi yap bide çişli bez sayısına bakman lazım. Duruma göre mamayı artırırsın. Mamadan memnunsa boşuna değiştirme.
Kubralya1 Sma kullandım pek memnun kalmadım aptamil aldım daha iyi şuan ona devam ediyorum aslında mama da çocuğuna göre değişkenlik gösteriyor. Daha çok küçük doyduğunun farkında değildir. Bezlerini takip edin kilosuyla daha iyi anlarsınız
duygu3437 Hazal11 sma Bebelac gold ikisini de denedim bizde kabızlık gaz yaptı şuan hipp kullanıyorum bir sorun çıkmadı bakalım
Aysukk Hazal11 doymadıgını düşünmenize sebep olan nedir dr veya ebenizle görüşüp cc ayarlaması yapmalısınız bence markadan ziyade benim oğlumda iştahlı bi bebekti hipp sombiotik kullanmıştık gereken durumlarda gayet memnundu
Selin_C Hazal11 biz de sma ile başlamıştık ama aşırı gaz sancısı yaptı sonra hipp kullandık bunda da bebeğim sürekli kaka yapıyordu kilo almadı pek en son Bebelac Gold kullanıyoruz gayet memnunum hem yarıyor hem doyuyor hem de tuvalet sıkıntısı çekmiyor tavsiye ederim
Mervito Hazal11 canım bende bebeğimi ilk doğurduğum zaman hipp veriyordum gerçekten doymuyor bebelac golda geçtik daha sonra hem karnı doyuyor hem de gaz sıkıntısı olmuyor onda
Selin_C 1994a_ evet yer yemez kaka yapıyodu sanki hiç içinde tutmuyor gibi o da bebeği yoruyor sürekli ıkınma hali sürekli kaka yapmak ama Bebelac Gold çok iyi geldi hem düzene girdi hem kilo olarak yaradı