Fatmanurr1mertt yanlış ölçmüş olabilirler. Saglık ocagında çıplak ölçüm yapmıyorlar. Bezinin dolu olması bile çok etkiliyor. Belki geçen ay fazla ölçmüşlerdir?
bebekte huzursuzluk yoksa, günde 3 defa bezini dolduruyorsa hemen mamaya başlamayın, takip edin bence. Çıplak ve hassas ölçecek bir doktora başvurun, 10 günde bir kontrol etsinler.