Oğlum 4 aylık su fıtığı ile doğdu abisi de öyleydi ama kendiliğinden geçti . Bu kez hiç inmedi bir tarafı ve kasıklarına dogru sertlik fark ettim . Genel cerrah ameliyat etmek lazım kendiliğinden inmeyecek dedi 😩 Sunnet de ederiz dedi basına gelen var mi? Duyduğumdan beri ağlıyorum anestezi alacak çok küçük 😖