Oguzkaganannesi7 Yaşayan oldumu . İlaçta kulanamiyoruz nasıl atlatiriz ishal uyiyamiyor ne. Gece ne gündüz surkliy uyanıyor
Mrs_Mert Oguzkaganannesi7 biz Aralık ayında atlattık ama kızımda bi belirti olmamıştı. Çok geçmiş olsun. Umarım hemen atlatır