Kızlar kızım 23 aylık normalde tuvaletten çok korkardı ama bu sabah kendisi oturdu üzerini çıkarttık ve çişini yaptı bez takmak istemedi bende külot giydirdim hemen ama 3 kere altına yaptı bir daha tuvalete denk getiremedi şimdi öğlen uykusuna yatırıyorum bu normal mi bittikten sonra anne çiş yaptım ıslandı diyor öncesinde söylemiyor ben hadi gidelim diyorum yarım saatte bir oturtuyorum bekliyor yok diyor kalkmak istiyor zorlamıyorum ben nasıl yol izleyeyim böyle olması hazır olmadığını mı gösterir