Kızım 3 gündür ateş 39 düşmüyor dedik diş sonra geçmedi şurup duş 4 saate bir şurup verdik geçmedi sonra acile gittik diş dedi sonra ateşi 37 ye düşürdüler eve geldik aynı sonra ishal de başlayınca bu sefer çocuk doktoruna gittik onu da zaten hastane dolmuş bebekle ateş ishal salgın varmış antibiyotik ve ateş düşürücü yazdı geçmezse 3 günde iğne yazacakmış inşallah geçer kuzum hiç hali yok böyle görmeye dayanamıyorum onu kızlar sizde dikkat edin aman deyim 😒