Kader51 Kizlar bebegim 1 ay 5 gunluk bugun canm acayip sekilde cigkofte durum isdio esinde disardan siparis verdi simdi acisiz sizce yesem bisey olur mu fikrinizi aliim dedm hamilelikte cok yedm bisey olmadi ama emzirirken bisey olur mu
bozobeydrk Kader51 acı yoksa bişey olmaz ama acılıysa bir tane yiyip bırakın. Bazen acısız diyince de acılı oluyor çünkü.
Srphnm Kader51 olmaz tabiki yediklerimizin hemen hepsi gitmiyor ki süte %1 i karışıyormuş diyordu doktorum