@Yusufali06#benim bebeğim 4 aylık ve şu anda biz de muzdaribiz bu durumdan. İlk kez 2,5 aylıkken olmuştu ve hastanede yatmıştık. Bu hafta yine oldu ve antibiyotik şurup kullanıyoruz. Mutlaka böbrek ultrason çekilmesi lazım. İlkinde çektirmiştik, ilacı bitsin yine çektireceğiz. Çocuk doktorumuz nefrolojinin görmesi gerektiğini söyledi. Maalesef kız çocuklarında tekrarlayan bir durum. Biz her ay idrar tahlili yaptıracağız.