Herkeze merhaba başlıkta da anlayacağınız gibi 24 gün önce sezeryan doğum yaptım dünden beri dikiş yerlerimde yanma ve sızlama var sanırım iltihap kaptı gece acile gittim doğum yaptığım hastaneye ama nasıl bir hastaneyse 4 saat bekledim bir Allah’ın kuluda bakmadı universite hastanesi olduğu için travma hastalari oncelikli diye beklettiler en son sinirlenip çıktım baticon suruyorum ama nasıl gecicek bilmiyorum ya çok iyiydim toparlanmistim ama iki gündür yine en başa sarmış gbiyim özel bı hastaneye gitsem şuan evde 3 yaşinda bı oğlum var bide bebek nasıl gidicem başına gelen var mı neler yaptınız