Mugetokmak Kızlar hem babalar günü hem evlilik yıldönümümüz geliyo ve benim ne alacağım hakkında en ufak bir fikrim yok 😊 sizler aldıysanız ya da almayı düşündüğünüz bir şey varsa fikir verebilir misiniz ? 😊
Prensesannesi21 Mugetokmak eşim tespih seviyor diye tespih aldim güzel sade ve hoş masa hazırlayacağım 🤭
Annepandaa Mugetokmak geçen sene hamileydim gs store dan baba kız kombini aldım ağlamıştı. O gün foto çekilmişti 2 gün öncede kızımada giydikdir birlikte çekildiler. Mestt oldu 😍 bu babalar gününede spor ayakkabı aldım. Eşortman takımı almıştım. Aslında kızımın saçıncam yüzük yaptıracaktım kendimede kolye başka zamana artıkk. 🤗
JackDaniels Mugetokmak xiaominin el süpürgesi olabilir arabada kullanmak için. Ben hediye olarak değilde normal olarak almıştım arabada kullansın diye bi tanede kendi arabama aldım çok kullanışlı oluyor😅
Mugetokmak Annepandaa ben bu forma fikrini çok beğendim babalar günü için kızıma ben eşime yaptırabilirim 😊🥰
BigTime Mugetokmak bizim de bu ay 15 inde pantolonu yok diye iki tane aldım 😂 hediye olarak ihtiyaçi olan şeyin alınması taraftarıyım. Geçen senede klavye felan almıştım
Mugetokmak BigTime bende ihtiyacı olan bir şey Alman taraftarıyım o yüzden bulamıyorum düşününce her şeyi var gibi 😊
Annepandaa Mugetokmak tam forma değil asşında beyaz lacos solda arması var yakalarınd ave kollarında ince şerit sarı kırmızı geçiyor. Günlük dışarıdada giyebilir. Aynısının bebek için kısa kollu kısa paçalı tulumu vardı. Kızımada onu aldım. Harika oldu. Formayı hep giyemezler belki ama bunu her yerde giyebilirler.
Annepandaa Mugetokmak bebek için olan https://www.gsstore.org/galatasaray-bebek-tulum-b201014/ Bu da baba için https://www.gsstore.org/galatasaray-erkek-polo-t-shirt-e201141-575267/
bir_pasa_annesi Mugetokmak yıldönümümüz cumartesi günüydü araba dikiz aynası süsü aldım bugün veya yarın gelecek kargoda babalar gününe tişört alıcam