Kevserplt benm ikizler bugün 2 ay 4 günlük canm normal 2 aylıkken doktor kontrole götürdüm zaten, ebe aşılarını bugüne verdi bugun yaptırdık. Bi sorun olacağını sanmıyorum ama bi sağlık ocağınızla iletişime geçin isterseniz cunku taam saattr istiyorlar one gore aşıyı acıyorlar