28 aylık kızım bir haftadır gece odamıza geliyor başlarda sorun yapmadım aldım ortamiza yatırdım ama sorun olmaya başladı gelince uyuyor ama çok hareketli yatıyor bizi tekmeliyor uykuda… bugun gelince odanda gidip yatalım dedim yok dedi ağladı ne yapmam lazım bizim odamıza gelmesini nasıl engellerim var mı bunun bir çaresi 🤦