Masalikoo Kızlar kızım 1 yaş 3 günlük balık yağına başlayacağım sizin kullandığınız balık yağları hangileri ?Doktora yaşadığımız durumlardan dolayı gidemiyoruz uzak,arıyorum ulaşamıyorumda
-erCansu- Masalikoo benm doktorum onun yediği balıktan ne olacak demişti ocean önermişti gün aşırı tatlı kasigi veriyodum 1 buçuk yaşını gecince easy fish oil aldım çiğneme konusunda sorun olmadığını düşündüğüm vakitte
miusu Masalikoo Biz easyfishoil d vitaminli olanı kullanıyoruz tadı güzel olduğu için kullanımı da rahat oluyo çok memnunuz
Masalikoo Feminel doktorumuz 1 yaşında başlarız diyordu.Başka bi doktora gittim o da önerdi ama sadece iki farklı balık yağı önerdi,önerdi ama içerik açısından hangisini alacağımı bilmiyorum
Masalikoo hypatia çok teşekkür ederim.Şey değil mi yani çeşit çeşit yok bebekler için,1yaşında kızım içim istiyorum diyeceğim uygun olanı verecekler değil mi
Feminel Masalikoo şu açıdan sordum ben kızıma her hafta balık yediriyorum. Kan testlerinede bakıldı doktor balık yağına gerek yok dedi. Ama kullanan arkadaşlarım möller kullanıyorlar.
[silindi] Masalikoo ben natüralis max kullanıyorum yanında da argivit focus oğlumun iştahı masalllaaahhhhhhhh cookk cokkkkk iyi açılmış
[silindi] Masalikoo hatta bunları gösterince bile mutluluktan çığlık atıyor ver diye normalde asla sevmez ilaçları