kaymakliekmekkadayifi ahh ahh bizimde en muzdarip.oldugumu konu kucukkene ilk bi aldiydi sonra meme reddi olur 1.aydan sonra oneriliyo diye vermedim ama sonra dahada almadi.ve malesef bu bebekler her atak doneminde bu sekilde oluyorlar.kendimizden biliyorum.bundan sonraki ataklar daha zor ve kalici 4.aydan sonra cok zorlaniyorum suanda hani yerine koysanda uykuya devam etse amenna ama koyar koymaz gozler aciliyor ve sanki 10 yildir uyuyor gibi.o an icin pek farkedilmiyor ama 1.saat sonra huysuzlanma basliyor.ve yine malesefki o aylarda gece yine uyuyor diye teselli oluyorsun ama buyudukce gunduz uyumayan bebek gecede uyumuyo artik.cunki o ara surekli memede filan tamamliyo uykusunu ama algilar acildikca memedeki yetmiyor surekli bi etrafi izleme bakma dikkat dagilmasi nezaman nasik duzeliyor bende bilmiyorum kendi kendine uyumayi ogrenene kadar boyle sanirim.