kitapkokusu_ 15 aylık kızım 1 haftadır agzını kilitliyor 3 kasıktan sonrası ypk kahvaltı hiç yok napcam bilmiyorum yardım edin 😔
sisemu kitapkokusu_ ah o tatlı zamanlar … 3 yaşında olmak üzere hala zorla yediriyorum. Size mutlaka blw yöntemini tavsiye ediyorum. Ben o kadar pişmanım ki çok seçiçi. Şimdi aklım olsa herşeyi koyardım önüne. Şuan için de endişelenmeyin. 🌼
kitapkokusu_ sisemu kahvaltıda deniyorım blwyi 1 gün yiyorsa bir gün yemiyor çatalla yemek istiyor kasık hiç denemedim
eymenzeynep 12 aylık aynı durumdayız 😭 çok güzel yiyen bebeğim gitti yerine bambaşka bir bebek geldi sanki. Ben zorlamıyorum iyice soğumasın diye, akışına bıraktım
kitapkokusu_ eymenzeynep aynen 1 yasından sonra iştahsızlık basladı bi şekilde oyalıuor yediriyordum simdi o da yok ben de zorlamıyorum ağlıuo zorlayınca daha çok soğuyo yemekten