Minikmucizemmmmmm devlete çocul dr una gidiyoruz dolabında verdi. Pazartesi gittik o günden beri hiç vermedim hep emziriyorum.reflü demişti onbeş gün öncede aşırı küsüyordu, ağlaya ağlaya aldı yavrum onu. Onuda bıraktım. Belki o zamandan alerji ydi ama reflü dedi bilemiyorum. Onun için önce buraya yazmak geldi içimden kullanmak istemiyorum mama.. Sütüm çok, protein ağırlıklı besleneresütümün kalitesi arttı. Ama bebeğime ne iyi gelirse de onu yapmak istyorum..t