8gunes-yildizi
Edaserra123
menekse6767 geçmeyen konak, mukuslu kaka, kaşardan konak , vucutta isilik benzeri döküntü ve egzama, popoda dokuntulu pişik sesli kaka. Alerjiden oluyor evet. Ama çoğunlukla süt alerjisi. Yumurta alerjisi daha ciddidir. Yanaklari falan döker. Yinede test sonuçları negatif çıkıyorsa hafif alerjiye girer ve yumurta alerjisi de olabilir. Kuruyrmis alerjisi olabilir. Sırayla gideceksiniz. Önce süt ve içinde sut içeren herseyi keseceksiniz. Paketli gida tüketmek istiyorsanız kliktag indirin alerjisi seçin Paketli ürünü ona göre tüketin. Fırından ekmek almayın halk emek ait tam buğday olanı onda hiç süt zerresi bile yok. Ya da kendiniz yapın. Once süt ve süt içeren herseyi kestiginizde eğer kanama duruyorsa huzursuzluk azalıyorsa sütten demektir. Amasya kestiniz hiçbir segisikik olmadı 7 gün geçti hala aynı. O zaman bir de yumurtayı keseceksiniz. Yine mi aynı o zaman diğer alerjik besinleri deneyeceksiniz. Sonra süte baslayacaksiniz 200 derecede kırk dakika pişmiş kek ve 3 gün kuralına uyarak .Ege kanama olmazsa süte devam azar azar artırarak. Böyle böyle gidecek. Ve nokta kadar kanamalar ve mukus onei değil diyor benim alerji doktorum. Ciddi durum bütün bezin kan olması. Bunlar sadece benim yaşadıklarım. Ben böyle yaptım her adımı doktorlara mesaj atarak yaptım. Sizde mümkünse cocuk alerji doktoruna gidin. Ama önce deneyin zarar gelmez. Boşuna çocuğu deldirmeyin