balbocegimmm Kizlar ucak yolculugu yapacağım bebeğimle valizimi tarttim 24 kg geliyor sorun olur mu Pegasus ile gidecegim
Baloglan123 balbocegimmm bence pegasusu arayin öğrenin havaalaninda sorun yasamayin kiloyu gecerse kg başına cok para alıyorlar
Zhnce balbocegimmm pegasus ekstra yarim kilo bile fazla çıksa parasını alıyor Ama senin 15 bebegin 10 kilo hakkı var zaten sıkıntı olmaz yani
Unknown balbocegimmm Korkma bizde hep öyle tartıyorduk. Senelerdir uçakla çok seyahat ettim. Geneli Pegasusla , kilo konusunda bir kere sıkıntı yaşadım. O da tüm eşyalarımı götürmem gerekiyordu, 5-6 kilo fazlam vardı , onu ödedim sadece.
Baloglan123 balbocegimmm bebeginiz kac yaşında sadece kemer parasi mi verdiniz yoksa sizinle ayni fiyata mi bilet aldınız bnde yolculuk yapacagim bilgim olsun