Oznur26 Evet haklısınız destekli ve uzun uyuyan bebekler var ve onlarınki “ihtiyaç” oluyor . Yani uyku döngülerini atlatabiliyor ama desteğine ihtiyacı var belki o desteği kestiğinizde daha cok uyanmalar bile olabiliyor kiminde.Bunun kesilmesi zaten yanlış doktorlar hatta işini hakkıyla yapan uyku danışmanları da bunu söylüyor. Gündüz uykularında sıkıntınız varsa sadece gündüz uykularında desteksiz yapmaya çalışın böyle uyuyan bir sürü bebek var gündüz desteksiz veya gece destekli. Atak , diş, hastalık vs . dönemleride az çok biliyoruz ve ben illede bebeğim desteksiz uyuyor kendi başına devam etsin demiyorum gerekirse ihtiyacı olduğunu hissettiğim her an emziririm kucağima alırim bunu hergün sürekli yapmadığınız sürece bebek eski alışkanlıklarına dönmüyor zaten. Sözüm geceleri yarım saat , saat başı uyanıp destek almadan uyuyamayan bebeklere. Bu hem anneyi hem bebeği yıpratıyor. Ihtiyaç değilde alışkanlıkdan dolayı olan durumlarda desteksiz uyumasının daha doğru olduğunu düşünüyorum. Ama benim bahsettiğim desteksiz bebeği tamamen bırakmak asla değil.