Hanımlar 39 günlüğüz uykular haram oldu gençliğim bak talan da oldu şarkısını hepimize armağan ediyorum. Şuan bebiş 39 günlük kucağımda uyutmaya çalışıp bu postu açıyorum. Resmen tavşan mı desem tilki uykusu mu desem bilemedim. 2 saattir uğraşıyorum uyusun diye yarım saat uyuyor sonra hoop mama saati kalkıyor. Her haftanın 1 günü muhakkak acilliğiz. 2 dir lavman yapılıyor. Resmen kolik bebek annesi olduğum ( zaten biliyordum da 🤦🏻♀️ ) geçen hafta itibariyle resmileşti. Gazdan dolayı kaka yapamıyoruz. Dün yine acilde lavman yapıldı 😭😭çocuk cerrahına götürmemi söyledi neden öyle dedi anlamadım??? 😣 2 hafta önce Doktor evolvia Ac antikolik mama verdi. Onunla yola devam ediyoruz. Nereye kadar sürecek bu durum. Akşam 5-6 saatlerinde resmen oğlum kriz geçiriyor ayakları karnına çekiyor ağlama kıyamet ne uyku ne bir şey hep kucakta 😣 gün içinde 1,5-2 saat uyutmakla uğraşıyorum sonra zaten mama saati geliyo hoop 15 dk da uyanıyor al başa sar diye diye 24 saati tamamlıyorum. Haa birde beşiğe koyunca uyanıyor hemen kucak istiyor. Kucağımda uyuduğunda da dalmamak için direniyo. Dünkü doktor 1 yaşına kadar bu gaz sancıları sürer dedi. Sab simplex kullanıyoruz günde 4 kez 15’er damla işe yaramadı. Aranızla evolvia ac kullanan var mı ? Yada antikolik mama kullananlar.
gelin dertleşelim canlarım 😩😩😩🤗şimda daldı inşallah uyanmaz 😕