iremalp
Bende de 3. Hafta da nerdeyse bitmisti canim.. Sadece bir kac gunde bir lekelenme seklinde olmustu o da 3. Haftaya kadar.. 40 im ciktiginda hic bir sey kalmamisti. Daha regl de olmadim 2,5 aylik olduk. Bazilari emzirdigi surece olmayan da var, olan da var cunku.