Mirsim öyle bir açıklamayı bekliyorum bende. Bazen maskeyi indirip iki fırt oksijen çekiyorum, “oh be dünya varmış” diyorum içimden.😁
Eddaliko hahahah “maske takma zorunluluğu kalktı” açıklamasından sonra profil fotoğrafıma güncelleme gelecektir. Tedbir amaçlı🤪
guldem34 gerçekten rahatsız ediyor ya. Kaşındırıyor, koku yapıyor. Zaten çoğumuzun kullandığı ve bildiğimiz maskelerin koruyuculuğu maksimum 2 saat. Aynı maskeyle bir günü geçirip “virüsten koruyor” demek biraz mantıksız. Sık sık değiştirmek gerekiyor.🤦🏻♀️