herseysensin Bebeğim gögüs ucum olmadıgı için beni ememedi. Şu an 2 ay 21 günlük kayınvalidem emmedi ya seni tanımaz dedi nasıl üzüldüm nasıl ağladım. Tamam ememedi ama ben onunla sürekli ilgileniyorum hep konusuyorum sarılıyorum sağarak sütümü verdim silikon gögüs ucuyla emzirdim almamıs mııdr kokumu. Bilinçli bi anneyim emmesi için yapmadığım kalmadı ama bu konu bilincimin önüne geçiyo Cok üzüyo beni 😔
AygulSina herseysensin tanir tabi kuzum o seni daha anne karninda tanimaua basliuor. Bakma sen kayinvalidene bos bogaz kadin. Oyle sey olmaz koynuma alsan bile kokunu alir bebegin senin. Hem mama verenler napsin onlarida mi tanimicak 3 aylik olsum bak seno gorunce gulmeye baslicak mutli olucak uzulme sen
Elifmdilek herseysensin bebeğin ilk tanıdığı insan sensin anne rahminde başladı seni tanımaya bırak seni ilk sesini tanıdı anne ve evlat arasındaki bağın ne kadar güçlü olduğunu anlatmama bile gerek yok bebeğiniz sizin kokunuzla bile tanır sizi kayınvalideniz gerçekten çok ağır saçmalamış onun laflarına itimat edip de kendinizi yıpratmayın bebeğinizin en çok seveceği insan da sizsiniz bunu unutmayın ❤️
demir1717 herseysensin senin kokunu geç, anne karnında 9 ay kalp atışını, bağırsak seslerini dinledi. Merak etme birbirinizin kan akışını bile biliyordunuz. yengemin 2 oğlu da 1 damla süt emmediler, anam anam diye gezerler.
AyseAlyamm herseysensin canım aynı senin yaşadıklarını yaşadım bende bebeğim memeyi tutamadı sagarak silikon göğüs ucuyla 2 ay emzire bildim. Bana da sana düşkün olmaz kokunu duymadı doğru düzgün dediler sıkıntı stresten ürtiker oldum ilaç kullanmak zorunda kaldım hepten kesildi sütüm. Bende onlara inat sevdirmek dışında hiç kimseye bebeğimi vermiyorum tüm ihtiyaçlarını ben karşılıyorum .takılma hiç kimseye inşallah bize düşkün olan hayırlı evlat olurlar.
Aylin123 Kayınvaliden kafayı yemiş olması gerek loğusa birine onu söylemek için ne alaka acaba saçmalamış 😡😡hiç üzülme canım takma bile he de geç
herseysensin Aylin123 kayınvalidem hiç ruh sağlığımı düşünmüyor sağolsun. Üzüle Üzüle sütüm azaldı çıkmıyor artık kızım 1haftadır tamamen mama içiyor. İçimi rahatlattın tesekkür ederim 💕
Matcianne herseysensin doğar doğmaz ilk senin kokunu alıyo zaten iki haftalık bebekler anne kokusunu öğrenip bilirlermiş seni neden tanımasın ki kan çeker en başta ağzı olan konuşur sen kulağını tıka babayı nasıl tanıyo bebekler onları emiyolar mı öyle düşün
Symerb herseysensin merhaba benim bebeğim de emmiyordu. Tam birinci ayın sonunda tuttu. Ben de sağıyordum ve mama da veriyordum ama üzüntüden azalmıştı sütüm. Annem biberonla göğsün üstunden mama sıktı hemen ardından memeyi verdik öyle alıştı. Bu yolu dene derim ve pes etme 3. ayında bile emen var. Ayrıca arkadaşın biri yazmış 3.ayına gelince gülücükler atacak henüz erken. Seni tanıyor zaten ama şana tepki vermesi zaman alacak
Hannah herseysensin yazdıklarınıza çok üzüldüm siz öyle bir kadının dediklerine hiç kulak asmayın ablası demek nedir ya!! Belli ki kıskanmış bebeği. Aslında sütünüzü geri döndürebilirsiniz emzirme akademisinden yardım alabilirsiniz bolca ten tene temas ve sağım işe yarayabilir
Aylin123 herseysensin benimde ilk ay sütüm kesilmişti ama bebeğimi düşündüm ben bunu emzircem ne olursa olsun die kendimi motive ettim yüne geldi sütüm kötü düşünme sadece bebeğini düşün inan kesilmez inşallah gelir
herseysensin Elifmdilek karnımdayken de Cok konusurdum kızımla hala öyle kayınvalidemin bu sözünden sonra ona karsı kötü Seyler hissetmeye basladım sanırım bebeğim de beni hissediyor kayınvalidem kucagına alınca ağlıyo ona hiç gülmüyor ve onun geldiği aksamın gecesi Cok huzursuz oluyo ağlıyo uyumuyor
Elifmdilek herseysensin el kadar bebek bile anlamış işte canını sıktığına değmez gerçekten bebeğinle bu güzel zamanların tadını çıkar bırak insanlar konuşsun onun en iyi ve ilk arkadaşı sensin 😊
herseysensin AyseAlyamm inşallah canım bende senin gibi kolik bebek olmasına rağmen kimseye vermiyorum uyumuyorum dayanıyorum ama vermiyorum. Kızım benden baska kimseye gitmesin hep beni istesin ki kayınvalidem de sinir olsun bu duruma bunu Cok istiyorum
Dorukcumunannesi herseysensin tabikide taniyo ama sen onun seni taniyip senin sevgine karsilik verdigini tam 4 ay oldugunda goreceksin.ama o zaten suan seni kokundan oyle iyi biliyoki hic kafana takma
herseysensin Dorukcumunannesi o günü sabırsızlıkla bekliyorum bebeğimin beni tanıdığını görsün istiyorum
BiciNanaMusi herseysensin benimde gogus ucum olmadigindan emziremedim oğlumu birlikte yatıyorduk gece gündüz sen ilgileniyorsun almazmi hic kokunu olur mu öyle şey. Sabah 7den sonra annem bakıyordu 3 4 saat yatiyordum ben ama ona rağmen bende güzel uyurken annemde hep kipirdiyodu uyumuyomus sana alıştı ondan uyumuyor diyodu annem hep sen bakma kimseye anne gibi olamaz😊 ve nerede olursan ol ne yaparsan yap seni tanımaması mümkün değil
Regen herseysensin sizin psikolojinizi hiç mi düşünmüyor kayınvalideniz? Yeni doğum yapmış bi kadına bunlar söylenir mi. Birlikte mi yaşıyorsunuz? Cevap verseydiniz merak etme o benim kokumu her yerde tanır, o bir tek beni tanır deseydiniz. Ki öyle zaten daha siz kucağınıza alır almaz bilir sizi bebeğiniz.
herseysensin Regen dogum yaptıgım gün hastanede bebeğimi istedim bana bak ablası dedi çocugumun ablası yaptı beni. Kendine alıstırmak istedi onun annesi torununu almıs gelinene vermemiş kendine anne dedirtmiş o da Bana aynısını yapmaya çalıstı tabi yapamadı kızımı tek bakıyorum ne olursa kimseden yardım istemiyorum kimseye vermek de istemiyorum bi Bırak bebeyi hiç ayrılmıyorsun diyorlar ayrılmam benim kızım
Regen herseysensin ne kadar salakça bir şey. Hayatımda ilk kez böyle bir şey duyuyorum. Senin bebeğin tabi ki sana ihtiyacı var. Eşin napıyor bu durumda yanında destek oluyor mu sana? Nereliler acaba?
TgcDvc herseysensin töbe yarabbim nasıl bi gerizekalılık yaa .. bebekleri aylarca küvezde kalanlar var cocuklar annesini nasıl bilmez.. benım oğlum bir kez 15 dk emdi bazı sebeplerden emziremedim hala mama yıyor 7 aylık olduk onun için herkes baska ben bambaşka bunu anlayabiliyorum
herseysensin TgcDvc bebeğimi kendine alıstırmak istedi ben de vermedim işte sen yat uyu ben bakarım bile dedi yine vermedim baktı vermiyorum bu şekil psikolojimi bozmaya çalıstı sanırım
Dorukcumunannesi herseysensin tam 4 ay oldugunda goreceksin. En sevdigim ay 4. Aydi benimde,bebisim annesini tanidigi icin
karalim herseysensin benim kayınvalidem de çocuğu severken bazen ağlıyor ben alayım diyorum sende de susmaz ki diyor 😂 alıyorum mesela kusuyor ah öyle alırsan kusar diyo 😂 beni tanımadığını düşünüyo o da aynen bu kayınvalideler hangi kafayı yaşıyo ya cidden 💩
herseysensin karalim hangi kafayı yasıyosalar cıksınlar o kafadan.Sanki bizim bebeğimize bizden iyi bakacaklar bide öyle diyorlar böyle yaparsan öyle olur diye. O konuda hiç affım olmadı hep tersledim