Agg0207 normalde 3-4 yaşında uyuyan çocukları duymuştum ama benim kızım 2,5 yşında bıraktı. Hergün 1 buçuk saat uyku için 2-2,5 saat uyumayacam diye ağlıyordu öğlen uyuyunca geceleri çok geç yatıyordu beni uykusu çok zorluyordu bende gündüz uyutmamaya başladım bi kerede anne uykum geldi demedi demezdide zaten uyuyacak öğlen diye mahvoluyordm