Bi düşüneyim en son 6 sene falan olmuştur kuaföre gitmeyeli.. Herşeyimi kendim yapıyorum saçlarımı boyuyorum kaş bıyık yüz ağda vs.. Manikür falan zaten kuaförü sevmiyorum kapalı olduğum için sıkıntı yok ama açıkken de gitmezdim kuaföre en fazla saçlarımı kestirirdim.. Fiyata gelince arkadaşlarımdan bildşpşm kadarıyla uyguna yaptırmışsınız işçiliğini bilemem tabi..