cnnkrl ben. C.tesi kardiyolojiye göründük 3 tane delik var 2 si anne karnında bu akciğerlerle solunum olmadığından olan delik doğuma kadar çoğu bebekte kapanıyor büyümezlerse müdahale edilmiyor diğerinde başka bir delik şuan için müdahale gerektirmiyor fakat sürekli takipte olunması gerektiğini söyledi büyüdükçe büyüyebilir o zaman anjiyo yapılmalıymış , kendiliğinden de kapanabilirmiş . Bir rapor yazdı herhangi büyük küçük bir ameliyat geçirmesi gerekirse özel kullanması gereken antibiyotikler varmış . Enfeksiyon riski var dedi ateşi vs çıkarda 3 günü geçerse hemen gelin vs dedi. 3 ay sonra kontrolümüz var inşallah kapanmış olur. Size de çok geçmiş olsun inşallah zararsızdır ve biran önce kapanır.