2 ay 23 günlük bebeğim gündüz uykusuna bir türlü dalamıyor karnı yok altı temiz gazını çıkarıyorum hiçbir sorun olmadığı halde uyumuyor. Gece 3 saat doğru düzgün uyuyor sonrası hep yarım saatte bir saatte uyanıyor. Sizlerinde böyle mi ve sebebi sizce ne olabilir uyutabilmek için ne yapabilirim ?