Defneadaaa Merhaba kızım üç aylık bugün rotavirüs aşısı birinci dozu yaptırdık .ilk damlaları tek tek verdi hemşire 2. Damla sonrası şiddetli kustu.sonra biraz bekledik ilacın yarısından fazlası duruyordu yine şişesinde onu verdik tek tek yuttu bir daha kusmadı .bilen biri var mı acaba etkisi geçmiş midir
hanasil 2 gün önce bizde ilk doz aşıyı olduk doktor aşıyı verirken bebeğim öğürdü, midesi bulandı, kuscak gibi oldu doktorumuz minik minik verdi kusmadı ama çıktığında kusarsa falan endişe etme onun bir damlası bile bebeğe geçse yeter dedi