Umuttttt 2 ay aşısından sonra herşeyi değişti iştahı uykusu meme emmek istemiyor uyumak istiyor hep mecbur biberonla vermek zorunda kalıyorum gitgide memeden uzaklaşıyor ne yapmalıyım böyle bişey yaşayan varmı aşıdan sonra
Prenses-annesi1 Umuttttt gerçekten bana derlerdi inanmazdım ama aşıdan sonra huyları değişiyor gerçekten 1 yaş aşısını olduk hemen uyuyan kızım uyumuyor geceleri kalkınca 1 saat uyutmak için uğraşıyorum
Narebebek Umuttttt Benim kızımda öyle olmuştu çok huysuzdu uyumak istiyordu hep aşı bünyelerine ağır geldiği için oluyor ben calpol verdim ve genelde uyuduğunda emzirdim birde pozisyon değiştirin ve sessiz ortamda emzirmeyi deneyin uykudan uyanmazsa rahat emiyorlar
minibaby Umuttttt benim bebeğimde bı kaç gün oldu aşı olalı geceleri her saat ağlayarak uyanmaya başladı aşının olduğu gece başladı gündüzleri uyunuyor i gunden beri
Prenses-annesi1 Umuttttt bi ara benim kızımda emmedi zorlama dedi doktor. Taziği nasıl sütünüzün baktınız mı sıkıp bir bakın çok geliyorsa ondanda emmek istemez
Sadecezeynep Umuttttt canım benimki 10 günlüktü reddetti memeyi ben bu şekilde tutturdum şuan 2,5 aylık sorunsuz emiyor yani mama vermekten iyidir sütün varken mamaya hiç yanaşma derim mamanın gazı bile ayrı dert oluyor
Umuttttt Prenses-annesi1 o kadar sular seller gibi değil sütüm normal emebilecek şekilde yada bana öyle geliyor memeyi ağzına sokmaya bile zorlanıyorum açıkçası zorla sokuyorm bi iki çekiyor sonra kendini itiyor normalde hemen alır emerdi
Narebebek Umuttttt Biraz sütünüzü sürün ağzına çenesine ellerine dokunun ben öyle yaparak verdim umarım kolaylıkla atlatırsınız 🙏🏻
OZlem-gokalp Umuttttt 4. Ay alılarını olduk ikinci gün huy değiştirdi ama atak dönemi diyorlar bilemedim aynı durumdayız