Herkese merhabalar, 23 günlük oğlum son iki gündür kısa kısa emmeye başladı ve sürekli ıkınıyor. Uyurken, emerken sürekli bir ıkınma söz konusu. Ikınırken de çıkarmaya başladı. Emzirdiysem hemen sonrası süt çıkarıyor, bazen şeffaf tükürük benzeri bir sıvı. Yeterince besleyemeyeceğim diye çok korkuyorum. Acaba reflüsü mü var? Bezleri vs.gayet normal. Ama eskiden 15 dk emen çocuk sdc 5-8 dk emmeye başladı ve sonrasında çıkarınca endişelenmemek elde değil.