Gulcanyvz öğürme bebeklerde bir nevi savunma mekanizmasıdır. Bizde çok geride olan refleks bebeklerde dilin ortasına doğru bir yerlerdedir. Bu bebeği boğazına bir şey kaçmasından korur. Öğürmesine üzülmeyin 🌼 dönemsel olarak daha hassas olduğu bir zamandan geçiyor muhtemelen. 3 yaşa kadar dönem dönem bunun yaşanması normal. Çorbasına koyulan naneye bile öğüren bebek tanıyorum. Hep geçici bu süreçler endişe etmeyin. Ara ara pütürlü denemeye devam edin, bir bakacaksınız ki eski duzen geri gelmiş 😊