Smnl bizde birlikde uyuyoruz kızımla geceleri de çok ağlar çünkü en son yanımda yatirmkda buldum çareyi ayrıca ben hep kucaklıyorum hattâ bana sen alıştırdın diyorlar hep ama bununla ilgili olduğunu düşünmuyorum. Gelişimsel birşeydir mutlaka fakat belki bir çözümüde olabilir diye düşündüm. Söylediğiniz sayfaya bakacağım mutlaka çok teşekkür edryorum🥰