Krsmngl Merhabalar. araba ile izne gicecekler var mı? Kızım Temmuz’da 11 aylık oluyor araba ile Almanya’dan Türkiye’ye gideceğiz çok heycanlıyım. Ve bebekle ilk olacak tecrübesi olanlar lütfen tavsiyelerinizi bekliyorum 🤩🤩🤩
Ensar-und-mutter Krsmngl ayyy gidiciydim gözümüz almadı bebişle😂bizde gidiş uçakla dönüş arabayla dedik🙈valla bende heycanlıyım
Eesay Krsmngl 1 yaşında oğlum. Geçen hafta 8 saatlik bir yolculuk yaptık. Bana 80 saat gibiydi🤦🏻♀️ Allah yardımcınız olsun. Bolll boll oyuncak alın oyalansın çünkü sıkılıyorlar 😻
Krsmngl Ensar-und-mutter evet araba koltuğunda onca saat nasıl duracak çocuk hele gümrüklerde sıra varsa o sırada eşim uyurdu aarabayı ben kullanırdım şimdi heralde kızımı gezdiririm:)
Ensar-und-mutter Krsmngl valla bizdede öyle olucak gibi ben oğlanla ilgilenirim eşimde artık başının çaresine bakar😂
Krsmngl Eesay ay demeyin 😭😅 bizim 48 saat kadar sürcek beşkş daha fazla .oyuncaklarda artık hiç ilgisini çekmiyor. Yinede alayım tabi belki arabada kıymetli olurlar :):)