Kızlar ben 10 yıldır aktif olarak mağazacılık yapıyordum iyi bi markada yöneticiydim. Ama tazminatım için ayrıldım hamile kaldım bebeğim şu an 6,5 aylık.
Çalışmak istiyorum tekrar. Eşimin işi iyi fakat ben çalışırken ki rahatlıkta değiliz asla. Ben de sürekli kendi paramı kazanmaya alıştığım için çok zor geliyor. Ay sonuna anca yetebiliyor para toparlayamıyoruz birikimimiz olmuyor.
Bu sektörde çalışan anneler var mı? Çok zor oluyor mu? Çalışma saatleri malum. Bebeğime de annem bakacak. Bebeğimi bırakmak çok zor geliyor psikolojik olarak çöküntüdeyim. Var mı tavsiyeleriniz, içimi rahatlatacak bi kaç arkadaş.. 🥺