Minikellerim Günaydın arkadaşlar. Oğlum 2 yaşına girecek havalar Güzel serin. Sünnet randevusu aldım ben heyecanlandım.. acaba zor geçer mi erkenden yaptırmak istedim tecrübeleriniz nedir
Sezenaksukarademir Minikellerim bence 2 yal riskli tam keşfetme oynama zamanı. Benim oğlumda iki yaşında şuan ama ben biraz daha büyüyünce yaptıracağım. Keşke daha bebekken yaptırsaydım diyorum hep. Şimdi zor olur gibi geldi bana ama yine de siz bilirsiniz
Sema34 Minikellerim Ben doğumdan 3 ay sonra yaptırdım iyi ki yaptırmışım diyorum 2 günde iyileşti çok şükür zorlamadı inşallah sizi de çok zorlamadan geçer 😊
cocomelon33 Minikellerim 44 günlükken sünnet yaptıran ben ve 2 yaşına erken diyen sen😂 eğer 2 yaşına kadar yapılmadıysa 6-7 yaşından sonra yaptırılması öneriliyor🤗
Minikellerim Sezenaksukarademir ya bende erken düşündüm ama. Diğer zamanlar daha da haraketli olacaklar ama durmayacaklar şimdiden yaptırırım seneye durmaz belki😅
Minikellerim cocomelon33 Öncelikle söyle. Oğlum doktorun demesiyle PEYGAMBER sünneti olduğu söylenildi. Onu da tam iki yaşına girmeden önce getir dedi daha 1 buçuk yaşında. Bence dalga geçilecek vi durum yooook.
Sumeyra87 Aynen ben yazacaktim simdi bir arkadas yazmis.siz bikirsiniz yinede tabi ama bi anne gecen yazmisti cocuguna baya travma olmus.cok tehlikleli bir yastasiniz.6 7 yasini beklemeniz daha iyi.dr.osman gonulalin videosu var yotube de izleyin bence.