Nefiseplt Ecemayaz01 ben hastane olarak cok memnunum sadece ilk doğumum oldugu icin fazla bekletmeleri zor oldu
Ecemayaz01 Nefiseplt banada zirt pirt cati muaynesi yapmalari bitirdi 15 dkkada bir yaptilsr yerde kan filan vardi nst kablosundada oda degistirdm
Nefiseplt yilmaysel Amiin insallah tesekkur ederim. Evet insallah beslemiyorlardir alıstirmak zman alcak ama sabretmemiz lazm..