Doktorumuz geçen kontrolde 5. ayda ek gıdaya başlarız demişti, fakat anne sütü ilk 6 ay önemli ve çoğu kaynak 6. ayda ek gıdaya başlanmasını öneriyor.
Ben BLW yöntemi ile başlamak istiyorum gıdaya. Şu an bebeğim destekli ve bir süre de desteksiz oturabiliyor, fakat 5. ayda başlama konusunda tedirginim açıkcası.
Erken BLW başlayan anneler yardımcı olur mu süreç hakkında? 6. ayı beklemeli miyim?