13 aylık benim bebe.bu ayına kadar hep avent kullandık ta ki bu ay cam biberon kırıldı bu sefer de dr. Browns aldım çok istemiştim ilk zamanlar almayı,bize tr pazarından çekildi demişlerdi neyse bu ara gazı da oluyor isabet oldu ne de olsa biberon antikolik ya 😜
emziğe gelecek olursak ben 2 türlü de aldım ama silikon bana daha mantıklı geldi çünkü kauçuk aşırı tüy topluyor emzik sürekli elinde ordan oraya atıyor,yerden alıp ağzına koyuyor falan..