20 aylik kizim , 1ay önce ara ara gozleri daliyordu, bazen seslensek de donup bakmiyordu dun canli yayinds doktorumuza sordum mutlaka bir cocuk norologu gorsun videoya alin dedi..bence bir sorun dedi 🙄
Goz dalmasini nöbet diye biliyorum bundan mi suphelendi acaba ya :(
Otizm gibi bir durum suphemiz zaten yok ,Dil gelisimi vs cok iyi sadece fazla hareketli.neyden suplendi ki
Soyle de bir sey farkettim 10 gun memlekette kalabalik ortamda tvden uzakti geldgimizden beri gozlemliyorum yok..tv yuzunden mi oldu? Yinede goturmek lazim mi artik olmasa bile icim icimi yedi dün geceden beri..bir ara baya buyuk insan gibi daliyordu :(
Kesinlikle ekrani kisitlayacagim artik