Kızlar selam bebeğim 4 ay 15 günlük. Uyku eğitimine ne zaman başlamam gerekiyor. Özellikle gündüz uykuları beni çok zorluyor. Gece uykusuna kendi kendisine mama yedikten sonra dalabiliyor çok şükür🙏 Gündüzleri Ayakta sallamazsam uyumuyor. 2 saatte bir mutlaka mama yiyiyor. Mamadan 1 saat sonra mutlaka uyuması gerekiyor. Yoksa çok huysuzlaşıyor. Bu durumda beni yoruyor. Önerileriniz neler ?