Zuayve geçmiş olsun. Benim de oğlumda var. Sol böbreğinde büyüme var demişti doktor. Takip edildi. Bir ay sonra tekrar ultrason çekildiğinde büyüme ilerlememişti ama hala sol böbrek diğerinden büyüktü. Bizi çocuk nefrologuna yönlendirdi doktorumuz. Uzman branş nefrolojiymiş. Böbrekteki büyümenin birkaç sebebi olabilir, net karar vermek için sondalı film çektirdiler. Böbreğine idrar kaçağı varmış. Genellikle kendiliğinden geçiyormuş. İdrar yolu enfeksiyonu geçirmemesine dikkat ediyoruz biz. Antibiyotik kullanıyoruz.