Ftmsnny Bugün 5 aylık olduk. 2 gündür burnumuz akıyor. Sürekli serum fizyolojik yapıyorum ama fayda etmiyor. Salyası çok fazla. Bugün ilk kez 37 derece ateş gördük. Eli sürekli ya ağzında ya burnunda. Diş belirtileri böyle mi oluyor
ErtugrulAnnesii Ftmsnny evett annesi. Benim de oğlumun burnu akar diş çıkarırken. Ateşi takip edin 37,5 üzeri diş sayılmıyor. Mikrobik bi durumu vardır o zaman. Ama şu anlattıklarınız diş belirtisi☺️
Ftmsnny ErtugrulAnnesii yarın sabah doktora gideceğim. Üşütmüş olamam bir anda oldu. Teşekkür ederim 🙏🏻