Zeynepazram canım ben Biontech aşısını olacağım. Bebeğe antikor geçişi açısından da onun iyi olduğu söyleniyor zaten. Ben de emziriyorum özellikle aşı sonrası da emzireceğim. Hollanda’dayım biliyorsun. Bizim burada da Moderna yani Amerikan aşısı ve Biontech seçeneği sunuldu. Gerçi ikisi de aynı teknoloji ama su götürmez bir gerçek var ki Biontech tüm korona aşıları içinde en iyisi en azından şimdilik. Annem de Biontech oldu. Annemin de benim de ilaç alerjisi geçmişimiz var. Annem oldu çok şükür pek fazla yan etki filan görmedi. Biz de Cumartesi günü olacağız. En belirgin yan etkisi kol ağrısı diyorlar. O da çok sıkıntı değil. Sinovac olsan da olur ama onun etkinliği biraz daha düşük. Bir de henüz heryerde geçerli sayılmıyor henüz ilerde o sorun ortadan kalkar muhtemelen ama en azından şimdilik bu şekilde. Önemli olan aşı olmak aslında. Bazen ellerinde tek çeşit aşı olabiliyor bilgin olsun. Hangisi olursa olsun yaptır.