Arkadaşlar ben kızıma sütü sağarak içiyorum da oda sıcaklığında 3 saat duruyor diye biliyorum mesela tam dolmasına 5 ya da 10 dk var diyelim sütü versek sıkıntı olur mu ya da dolapta 3 gün bekler ya ben koymuştum altta böyle suyu kalmıs üstte tortusu o normal mi?