Merhaba anneler ben 3 günlük taze anneyim. Sütüm hiç bir şekilde gelmiyor. Bebeğim emziği çok kuvvetli emiyor ama memeye gelince kendini çekiyor hiç bir şekilde tutmuyor. Göğüs ucum büyük bu arada. Tutmaması için engel yok. Süt artırıcı ne kullanabilirim. Ne önerirsiniz kendimi üzmemeye çalışıyorum. Sezaryen sonrası sizin sütünüz ne zaman geldi yardımcı olursanız duacınız olurum 🙏🏻😻