anbdcsoed Bebeğim nerdeyse 7,5 aylık oldu ama hala uyku saatimiz yok ne yapacağımı inanın hiç bilmiyorum denemedik yolda kalmadı sizde durumlar nasıl, sizler tecrübelerinizi paylaşır mısınız
anbdcsoed Asel_k_11 bende 4 aylıkken aldım ..erken uyanmalara çözüm gelmedi.,saat düzeni olmadı . ve şu anda eskisinden beteriz ve üstelik daha çok ağlıyor