Cgdmltr93 pirinç yetişkin insanların bile insülin direncini arttırıyor kaldı Ki bu bebek yani sindirim sistemi tam gelişmiş bile değil, kilo aldırmak için pirinç unuyla beslenen bir çocuğun ilerde diyabet hastası olması kaçınılmaz.Toplumdaki yüksek diyabet oranının sebebi de tam olarak bu yani eskiden bu şekilde özel mamalar falan yokmuş ki herkes pirinç unu kullanıyormuş veya da normal un ve şekerle yapılan muhallebi veriyorlarmış ki bende böyle büyütülmüşüm.ilerimden korkuyorum bende😢