İstanbuldan bodruma yola çıktık dört buçuk aylık oğlumuzla bir gün önceden arabaya yatak yaptım arka koltuğa anne yanı beşiğinin yatağını aldım. Çok rahat oldu birde yastık. Bez ıslak mendil organizerini evdeki gibi hazırladım ayak ucumuzda. Emdi altını değiştim şuan uyuyor. Korkulacak bir şey yokmuş arabada uyuyorlar 🥰